FANDOM

Oyun Shaiya denen fantastik bir dünyada geçmektedir. Bu Dünyayı yöneten Işık ve Öfke Tanrıçaları bulunmaktadır. Her tanrıçanın da desteklediği bir taraf bulunuyor. Işık Tanrıçası Işık İttifakını Öfke Tanrıçası da Öfke Kardeşliğini desteklemektedir. Temel olarak oyun bu iki tarafın birbirleriyle ve Shaiya dünyasındaki gizemli ve bir o kadar da tehlikeli yaratıklarla olan mücadelesinden oluşuyor.

Işık ve Öfke’de ikişer adet ırk mevcut. Işık İttifakı’nda İnsan ve Elf Irkları, Öfke Kardeşliğinde ise DeathEater yani Ölüm yiyiciler ve Vail Irkları bulunmaktadır. İnsan Irkı Cengâver, Muhafız ve Rahip sınıflarından; Elf Irkı Okçu, Korucu ve Büyücü sınıflarından; DeathEater Irkı Savaşçı, Nöbetçi ve Avcı sınıflarından; Vail Irkı ise Suikastçı, Pagan ve Kâhin sınıflarından oluşmaktadır. Oyuna birinci seviyeden başlayıp çeşitli görevler yaparak veya yaratıklar öldürerek 60. seviyeye kadar yükselebilirsiniz.

İki düşman taraf birbirlerine karşı olan mücadelesinde üstün gelebilmek adına gizemli ve tehlikeli yaratıkların hazinesini elde etme çabasındadır. Bu yaratıkları; çöl, orman ve hepsinin kendine has muhteşem atmosferi bulunan haritalarında veya zindanlarda bulabilirsiniz. Yaratıkların koruduğu hazineler değerli zırh ve silahlardan oluşuyor. Bu zırh ve silahları ise, yine oyun içinde bulunan yaratıklardan düşen, “Lapis” ismindeki taşlarla birleştirerek güçlendirebilirsiniz.

Her iki taraf da üstün gelmek için sınır boylarında bulunan sunak ismindeki kutsal yapıları ele geçirip kendi tarafına avantaj sağlamaya çalışmaktadır. Bu avantaja “Tanrıçanın Nimeti” adı veriliyor. “Tanrıçanın Nimeti” ise güç ve isabet artışı, lapis birleştirme oranında ve kritik vuruşta artış gibi önemli avantajlar sağlıyor.

Bu iki tarafın ezeli mücadelesi şu an hala sınır boylarında devam etmekte… Bu amansız mücadelede onların sana ihtiyacı var… Yoksa sen hala tarafını seçmedin mi? Şunu bilmelisin ki Tarafın sen yokken bir kişi eksik! Haydi, bu fantastik macerada sen de yerini al! www.shaiyaturkiye.net Tamamen Türkçe! Ücretsiz indir! Ücretsiz oyna!

Icon Stub

This article is a stub and needs improving. Please check the talk page before you make any edits.

Shaiya is a social, free MMORPG (massively multiplier online role-playing game), which is Free to Play and has been in open beta since 18th December 2007. It was created by Sonora Entertainment and published by Aeria Games & Entertainment, Inc.

General
Game Mechanics
Features
System Requirements
  • Age - The first requirement is that you are age 18 or older
  • OS - Windows XP or Vista 32
  • CPU - Intel Pentium 4 class processor or AMD Athlon XP, at 1.5 GHz or faster
  • Video Card - GeForce FX class or ATI Radeon 9600 with 128MB of dedicated VRAM or better
  • System Memory - 512MB of RAM or more
  • Sound - 16-bit, DirectX compliant sound card
  • DirectX - 9.0c or better
  • Drive Space - 1.8 GB of HDD space, plus additional for new game content
  • Broadband Internet Connection
  • Keyboard, and Mouse with Wheel

*If your system does not meet or exceed all of the system requirements, Shaiya may still run, but some functionality and performance will be lost. For the best gaming performance, make sure that your computer exceeds the above requirements. Please be sure that you have closed all other programs and tasks before attempting to play Shaiya. Some firewall programs will block Shaiya, disallowing the game from accessing the server. If you receive a "Cannot connect to server" or "Cannot change directory.c35" error when trying to play, please make make adjustments to your firewall program(s).

External links Edit

Official